FAQS

Per a tramitar la inscripció caldrà omplir el següent formulari web i indicar les dades del vostre fill/a, dades de contacte i les setmanes que voldreu assistir.

Com l’any passat farem servir un formulari que ens ofereix l’eina de gestió de socis del club i en el cas dels jugadors/es del club no caldrà que empleneu les dades bàsiques ja que us apareixeran informades i només caldrà revisar que les dades siguin correctes.

Per més informació consulteu el següent document

Tot i que el tràmit d’inscripció es fa via telemàtica, serà imprescindible presentar la següent documentació degudament omplerta i signada pel pare/mare o tutor/a legal abans de començar l’activitat:

  1. Rebut del pagament
  2. Targeta Servei Català de la salut (TSI)
  3. Full d’autorització (model)

Un cop emplenat el formulari d’inscripció, en el termini màxim d’una setmana, rebreu un segon correu electrònic de confirmació i les instruccions a seguir per realitzar el pagament de l’import corresponent.

Modalitats de pagament
  • 100 % en el moment de rebre el segon correu electrònic que inclou el rebut amb l’import total de la inscripció. Data límit 20 de maig.
  • Fraccionat en dos pagaments:
    • 50 % un cop rebeu el segon correu electrònic que inclou el primer rebut amb l’import del primer fraccionament. Data límit 20 de maig.
    • 50 % restant abans del 25 de juny de 2024 (rebreu un correu recordatori amb el rebut d’aquest segon fraccionament uns dies abans).
Forma de pagament
  • Transferència bancària al compte del Club (IBAN ES67 0182 8759 6102 0001 9014)
  • Concepte: CAMPUS CBLG – Nom i cognoms del nen/a

Tots els correus electrònics que rebreu els envia la nostra aplicació de gestió de socis i a vegades es poden quedar a la carpeta brossa/spam del vostre servidor de correus. Si us plau reviseu aquesta bústia.

En cas que no rebeu aquests correus electrònics contacteu amb el club (club.basquet.la.garriga@gmail.com)

Es podrà anul·lar la inscripció fins quinze (15) dies abans l’inici de l’activitat amb el retorn del 100% de l’import final.

Si l’anul·lació s’efectua fora de l’estimat termini, suposarà la pèrdua total del import, a excepció de baixes per raons mèdiques. En aquest casos la sol·licitud d’extorn haurà d’anar acompanyada del corresponent certificat mèdic i queda a criteri del CBLG quantitat a retornar.

Un cop iniciada l’activitat, no es retornarà cap quantitat.

Les cancel·lacions han d’informar-se per escrit, enviant un correu electrònic a club.basquet.la.garriga@gmail.com

L’horari de les activitats és de 09:00 a 13:00. Ara bé, per facilitar l’entrada i sortida hem establert els següents horaris d’arribada i recollida:

  • De 08:30 a 09:00 entrada
  • De 13:00 a 13:15 recollida

Gran part de l’activitat es farà al pavelló de Can Illa i a la pista esportiva de l’Escola Giroi. Per tant, el punt de trobada i recollida serà  aquesta instal·lació. (Carrer del Mil·lenari de Catalunya, 08530 La Garriga, Barcelona).

Els grups que xxxxxxx tinguin piscina el punt de recollida serà la Piscina Municipal (Carrer del Bassal, s/n, 08530 La Garriga, Barcelona)

El Campus matinal està destinat per nens/es nascuts entre el 2010 i el 2018

Per conformar els grups hem tingut en compte les següents variables:

  • Els grups d’entrenament diferenciats per edat per tal de fer tant les sessions d’entrenament com la resta d’activitats el més ajustades possibles
  • Grups  setmanals fins a un màxim de 20 participants i disposaran d’un espai propi per realitzar les activitats diàries.
  • L’espai que disposem ens permet organitzar fins a 5-6 espais de joc i ens permetrà moure o ajuntar grups, així com fer activitats barrejant grups.

Us deixem la graella de grups per setmana i també un document detallat amb els grups on està el vostre fill/a i el dia de les activitats especials (Enllaç document)

  Setmana 1 Setmana 2 Setmana 3 Setmana 4
Grup 1
Grup 2
Grup 3
Grup 4
Grup 5
Grup 6

La ràtio sempre serà de 1 entrenador/a titular per a cada grup de 10 participants o fracció, superior a 2.

A partir de 12 jugadors o els grups de més petits inclourem 1 monitor de suport.

A més a més, comptarem amb la coordinació del Campus que sempre estarà present.

Les activitats que farem seran les següents:

  • 09:00 a 10:30:  entrenaments de bàsquet en funció de les edats a les pistes del pavelló de Can Illa i a les pistes exteriors del patí de l’Escola Giroi.
  • 10:30 a 11:00: esmorzar.
  • 11:00 a 13:00: lliguetes de bàsquet, 3c3, 2c2, futbol sala, concursos i també pels més petits jocs de psicomotricitat.

Tot i que el bàsquet serà l’eix central de les nostres activitats, enguany farem una activitat setmanal ben diferent per tal que els nostres participants gaudeixen de noves experiències formatives. Les activitats previstes són aquestes:

  • Sessions amb cavalls per treballar la cohesió grupal, la comunicació i les emocions amb el coaching esportiu Sergi Serrano a «el turó dels cavalls» (pendent dies)
  • Bàsquet amb cadira de rodes amb l’associació Activa’t (pendent dia)
  • Sortida a concretar (pendent dia)
  • Sessió al cinema Alhambra (pendent dia)

Cada dia els participants han de portar:

  1. Roba esportiva i calçat esportiu.
  2. Una gorra pel sol
  3. Cantimplora o ampolla d’aigua
  4. Esmorzar
  5. Una bossa d’esquena per guardar tot el material
  6. Crema solar posada de casa

Tota la roba ha d’estar marcada amb el nom i cognoms del nen/a en un lloc visible.

El dia de piscina, addicionalment han de portar:

  1. Banyador (posat de casa i no es permet portar roba interior sota el banyador)
  2. Tovallola de bany
  3. Xancletes o calçat de piscina
  4. Els nens/es que no saben nedar HAN DE PORTAR algun dispositiu que afavoreixi la flotabilitat (maneguets, etc.) ja que la piscina municipal no ofereix aquest material de suport

Els grups que tenen piscina els xxxxxx el programa és aquest:
• 09:00 a 10:30: entrenaments de bàsquet en funció de les edats a les pistes del pavelló de Can Illa i a les pistes exteriors del patí de l’Escola Giroi.
• 10:30 a 11:00: esmorzar.
• 11:00 a 11:30: caminada fins a la piscina municipal.
• 11:30 a 13:00: activitats d’aigua a la piscina exterior.
Recordeu que aquests dos dies la recollida dels participants es farà a la piscina municipal

Els grups que tenen piscina els xxxxx el programa és aquest:
• 09:00 a 09:30: entrenaments de bàsquet en funció de les edats a les pistes del pavelló de Can Illa i a les pistes exteriors del patí de l’Escola Giroi.
• 09:30 a 10:00: caminada fins a la piscina municipal .
• 10:00 a 11:30: activitats d’aigua a la piscina exterior.
• 11:30 a 13:00: esmorzar i tornada cap al Pavelló de Can Illa.

En la següent graella hi ha la distribució dels dies de piscina:

La setmana 3 (17 al 21 de juliol) so s’anirà a piscina municipal ja que aquesta setmana anirem a Montmeló a fer dia de pàdel i piscina.

  Setmana 1 (03 al 07 de juliol) Setmana 2 (10 al 14 de juliol) Setmana 3 (17 al 21 de juliol) Setmana 4 (24 al 28 de juliol)
Dilluns 11:30 a 13:00
Dimarts 10 a 11:30
Dimecres 11:30 a 13:00
Dijous 10 a 11:30
Divendres de 11:30 a 13:00

Des del club es crearà un grup de WhatsApp amb les famílies de caràcter unidireccional on cada dia rebreu fotos i vídeos de les activitats que es faran i també aquells comunicats que es considerin d’interès general.

Aquest grup tindrà les funcions limitades i no podreu contestar ni fer comentaris.

Per qualsevol cosa de caràcter personal podeu contactar amb el director tècnic o responsable.